orten waar ze mee omgaan en hun invloed is overweldige

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    King Kong Index du Forum -> LE VILLAGE INDIGENE -> Les autres Monstres
Auteur Message
yaya2017
Marin

Point(s): 41
Moyenne de points: 1,00

MessagePosté le: 29/08/2018, 03:28    Sujet du message: orten waar ze mee omgaan en hun invloed is overweldige Répondre en citant

PublicitéSupprimer les publicités ?
Ik zag Nike Air Max Thea Dames vanochtend een kop op het internet die me een klein beetje ineen deed krimpen. Het ging over 'schoenvrije agenten'. Ik heb Adidas Superstar Womens het verhaal niet gelezen, maar ik kwam erachter dat het om verschillende dure, spraakmakende atleten gaat waarvan de sneakercontracten op zijn en die ze kunnen 'rekruteren' om hun producten te ondersteunen- ongetwijfeld voor miljoenen dollars. Ik Nike Air Max 2017 Mujer heb de krantenkop gelezen en dacht terug aan de zomer van 1988, toen ik voor het eerst ging werken bij Sports Adidas NMD Femme Illustrated. Mijn eerste opdracht was om te schrijven over de toenemende invloed van sneakerbedrijven in de wereld van universiteitsbasketbal-specifiek Nike en Sonny Vaccaro, de man die het idee van het betalen van universiteitsbussen om hun spelers in Nike-schoenen en -uitrusting neer te zetten en te promoten het bedrijf. Het was Vaccaro, net zo goed als Nike Air Max 270 Womens iedereen, die Nike voor het eerst in de wagen veranderde. Collega-coaches zouden er zijn. Bijna allemaal hadden ze verhalen over spelers Nike Internationalist Damen die Vaccaro "onder zijn hoede had genomen" terwijl ze in Nike-gesponsorde zomerkampen waren en hen hadden geleid naar wat nu bekend stond als "Nike" -scholen. Vaccaro's nummer één klant / endorser in die tijd was John Thompson, die Adidas Superstar Mens Georgetown tot nationale macht had gemaakt, had de nationale titel in 1984 gewonnen en stond op het punt het Amerikaanse Olympische team te coachen. Hij had ook net Alonzo Mourning ondertekend, de gezalfde opvolger van Patrick Ewing als een grote Georgetown grote man.

Elke coach die ik tijdens die week in Vegas sprak, vertelde me dat het verhaal over Mourning niet echt naar Adidas Superstar Femme Georgetown wilde gaan - dat hij Georgia Tech en Bobby Cremins of misschien zelfs Maryland en Bob Wade Nike Air Max 90 Mujer Rosas de voorkeur gaf - naar Georgetown en de beruchte strenge Thompson. je zou op record gaan. Ik bedoel, niemand. Gefrustreerd ging ik op Nike Air Max 1 Femme een ochtend bij het ontbijt zitten met Joey Meyer, die toen de coach was van DePaul. Ik vertelde hem mijn dilemma: ik had veel verhalen over Vaccaro en Nike en een mogelijk explosief anekdotisch voorbeeld in Mourning. "Waarom gaat Nike Air Max 95 Homme niemand op de plaat?", Vroeg ik aan Meyer.Meyer was altijd een van de helderder, meer introspectieve jongens om te coachen Nike Air VaporMax Mujer op het niveau van de universiteit. "John," zei hij, "er zijn momenteel twee soorten basketbalcoaches voor hogescholen: mensen met Nike-contracten en zij die wensen dat ze Nike-contracten hadden.Boom-hij had het nagelopen.Ik dacht terug 30 jaar aan die brutaal Nike Internationalist Mujer hete week (laat niemand je vertellen dat een "droge hitte" op 107 niet verschrikkelijk is) in Vegas Adidas ZX Flux Femme toen ik die kop las. Nog steeds de nummer één kracht in wat nu een multi- miljard dollar, maar veel anderen zijn in het spel gestapt.

Eerlijk gezegd houd ik niet meer bij welke coaches verbonden zijn met welk schoenenbedrijf. Ik weet dat ze miljoenen in de scholen en coaches storten waar ze mee omgaan en hun invloed is overweldigend. Niemand in het Adidas NMD Dames universiteitsbasketbal was zelfs een beetje verbaasd toen hij merkte dat Adidas afgelopen herfst in het midden van het FBI-onderzoek Nike Air Max 95 Mujer smakte, waardoor Rick Pitino naar Louisville kwam. Niemand zou verbaasd zijn als er namen en vertegenwoordigers van andere schoenenbedrijven opduiken terwijl het onderzoek van het FBI voortgaat - als het doorgaat. Hier is het probleem: niemand wil de Nike Air Max 270 Womens schoenenbedrijven echt politie-en. Iedereen - en ik bedoel iedereen - krijgt van hen te veel geld om achter Nike Roshe Run Damen hen aan te willen. Het zou het jock-equivalent zijn van het doden - of proberen te doden - van de gouden gans. In de moderne schoolsportwereld betalen de schoenenbedrijven grote scholen zoveel geld en leveren ze zoveel spullen dat niemand ze wil aanraken .Premium Schoenen marktgrootte en aandeel, industrie vraag, export en import studie, en CAGR tot 2023.
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 17:39    Sujet du message: orten waar ze mee omgaan en hun invloed is overweldige

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    King Kong Index du Forum -> LE VILLAGE INDIGENE -> Les autres Monstres Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation