Please help/s'il vous plaît aider

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    King Kong Index du Forum -> LE VILLAGE INDIGENE -> King Kong
Auteur Message
Tnx1
Invité

MessagePosté le: 13/04/2011, 20:33    Sujet du message: Please help/s'il vous plaît aider Répondre en citant

PublicitéSupprimer les publicités ?
Hey guys it's really good site i like it. A lot of good kong kong material. I will be very happy if you could tell me if you seen something i'am looking for. Im looking for books, novels, comics, cartoons and movies including king kong or other giant interacting with animals which are tiny compared to the giant. When he pick them up crush or even eat especialy big cats and horses Smile. Thank you!!!. Gabriel

Hé les gars c'est vraiment bon site i comme elle. Un lot de matériel Kong Hong bonne. Je serai très heureux si vous pouviez me dire si vous vu quelque chose de i'am recherchez. Je cherche des livres, romans, bandes dessinées, dessins animés et films, y compris King Kong ou d'interagir avec d'autres géants d'animaux qui sont infimes par rapport au géant. Quand il les ramasser écraser ou même manger especialy grands félins et les chevaux:). Merci!. Gabriel
SKULL.ISLAND
Empire State Building

Point(s): 1 737
Moyenne de points: 1,02

MessagePosté le: 01/05/2011, 18:59    Sujet du message: Please help/s'il vous plaît aider Répondre en citant

Hi Gabriel,

It's always a pleasure to welcome new foreign visitors. I guess you are the Tnx1 from deviantART.com.

I will search in my huge King Kong database the images or informations you are searching for.

Here are a few pictures. Hoping to hear from you soon.

King Kong # 110 (mexican comic, 1966)

The Phantom (french issue # 210)

Ping Pong and Cecil (a sea serpent) in the Beany & Cecil cartoon serie.

Mighty Joe Young and lions.

Art sketch by Ray Harryhausen for Mighty Joe Young. This scene doesn't appear in the movie.
Tnx1
Invité

MessagePosté le: 02/05/2011, 20:27    Sujet du message: Please help/s'il vous plaît aider Répondre en citant

Im really happy to see reply here. Thanks a lot for these pics i hope you can still find more of them! Even tiny animals infront of different giant that a king kong or shrunken ones interacting with normal sized animals/humans. Thank you so much again and again. I would be very very happy to see more of these pics soon! Sweet Greetings from Gabriel.

Im vraiment heureux de voir la réponse ici. Merci beaucoup pour ces photos j'espère que vous pouvez toujours trouver plus d'eux! Même de petits animaux en face de géant différents que King Kong ou les ratatinées interagir avec les animaux de taille normale / homme. Merci beaucoup encore et encore. Je serais très très heureux de voir plusieurs de ces photos bientôt! Salutations Sweet de Gabriel.
SKULL.ISLAND
Empire State Building

Point(s): 1 737
Moyenne de points: 1,02

MessagePosté le: 23/05/2011, 17:48    Sujet du message: Please help/s'il vous plaît aider Répondre en citant

publicity for a never released book "The Eighth Wonder" by John Michlig.

Image from Lippy the Lion & Hardy Har Har, episode King's x

Images from Leo the Lion (japanese cartoon), episode The Mighty Gorilla (aka Dwimag the Mighty / aka Donbe, the Huge Beast)

From Dynomutt, Dog Wonder (episode Tin-Kong)

The Great Grape Ape with Tom & Jerry.

Underdog (episode Fearo the Ferocious)
Tnx1
Invité

MessagePosté le: 04/08/2011, 20:25    Sujet du message: Please help/s'il vous plaît aider Répondre en citant

Thank you my friend but im looking for something more realistic and real animals not cartoon characters who looks like humans. Please if you find something new let me see it. Please other members help me to find these pics too. thank you thank you. Tnx1

Merci mon ami mais je cherche quelque chose de plus réaliste et plus vrais animaux personnages de dessins animés non pas qui ressemble à l'humain. S'il vous plaît si vous trouvez quelque chose de nouveau laissez-moi voir. S'il vous plaît d'autres membres de m'aider à trouver ces photos aussi. merci merci. Tnx1
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 07:42    Sujet du message: Please help/s'il vous plaît aider

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    King Kong Index du Forum -> LE VILLAGE INDIGENE -> King Kong Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation